İnsan en deli canlı türüdür. Görünmez bir Tanrı'ya tapar,gözleri önünde ki doğayı ise katleder. Farkına varmaz ki katlettiği bu doğa taptığı o Tanrı'nın ta kendisidir.
Aynı Tanrıya inanan insanların farklı dinler ve mezhepler kurup birbirlerini öldürmesini garip bulmayanlar bizlere aklımızı kullanmamızı söylüyor.
İroni
Bir dünyada uyuya kaldık.
Bir başka dünyada gözümüzü açtık.
Aniden Disney büyüleyiciliğini kaybetti.
Paris artık romantik değil,New york ayakta durmuyor.
Çin seddi artık koruyucu değil ve Mekke bomboş.
Kucaklaşmak,öpüşmek birdenbire silah haline geldi ve ebeveynleri,arkadaşları ziyaret etmemek sevgi gereği oldu.
Aniden güç,güzellik,para değersiz oldu ve almaya çalıştığımız oksijeni alamaz oldunuz.
Doğada yaşam sürüyor ve çok güzel.
Sadece insanoğlunu kafese soktu.
Sanırım doğa bize bir mesaj gönderiyor;
"Gereksizsiniz. Hava,su,toprak ve gökyüzü sizsiz gayet iyi,geri geldiğinizde bunu hatırınızdan çıkarmayın,benim misafirimsiniz,sahibim değil."
Doğru olanı yapmak için ihtiyaç duyduğunuz şey Tanrı korkusu mu? İyi olmak için Tanrı'nın cehennem tehdidine mi ihtiyacınız var?
Böyle bir durumda gerçekten doğru ve iyi olduğunuzu düşünüyor musunuz?