İnsan en deli canlı türüdür. Görünmez bir Tanrı'ya tapar,gözleri önünde ki doğayı ise katleder. Farkına varmaz ki katlettiği bu doğa taptığı o Tanrı'nın ta kendisidir.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İnsan bu dünyada otuz yıl yaşamışsa eğer ve benim gibi hep yalnız başına savaşmak zorunda kalmışsa, o zaman beklenmeyen olaylara karşı bağışıklık kazanıyor ve bunlar yüzünden çok sarsılmıyor.
Platon'a sormuşlar:
Birincisi;İnsanoğlunun sizi en çok şaşırtan davranışları nedir ?
Platon tek tek sıralamış
Çocukluktan sıkılırlar ve büyümek için acele ederler,ne var ki çocukluklarını özlerler.
Para kazanmak için sağlıklarını yitirirler,ama sağlıklarını geri almak için para öderler.
Yarından endişe ederken bugünü unuturlar,dolayısıyla ne bu günü ne de yarını yaşarlar.
Hiç ölmeyecek gibi yaşarlar,ancak hiç yaşamamış gibi ölürler.
Sıra gelmiş ikinci soruya;
Peki sen ne öneriyorsun ?
Bilge yine sıralamış;
Kimseyi kendinizi sevdirmeye kalkmayın !
Yapılması gereken tek şey,sadece kendinizi sevilmeye bırakmaktır
Önemli olan;hayatta En çok şeye sahip olmak değil
En az şeye ihtiyaç duymaktır !