Peki ya hayat bir dizi birbiriyle bağlantısız deneyimin toplammdan ibaretse? Bir şeyin neden anlamlı bir biçimde başka bir şeyi takip etmesi gerekiyor.
Kimse mükemmel değil. Bazen insanlardan kusursuz olmalarını beklersiniz ve kusursuz olamadıkları için onlardan sonsuza kadar nefret edersiniz, oysa onların suçu değildir. Yalnızca sahip olmadıkları için size veremeyecekleri bir şeyi istemişsinizdir. Derken başka insanların hayatında aynısını yaparsınız, herkesi yüzüstü bırakan, hiç bir şeyi yoluna koymayan kişi siz olursunuz ve kendinizden öyle nefret edersiniz ki keşke ölüp gitsem dersiniz.
Bazen çektigi ıstarabın doğası ve uzunluğunun onu sıradan külfetlerin önemsiz düş kırıklıklarından
azade kıldığını düşünüyor. Yanm saat geciktiyse ne olmuş yani.