"Bir şeyi çok fazla istemek iyi değildir. Bazen şans ters dönebilir yoksa. Ayarında istemeyi bilmeli kişi , Tanrı ya da tanrılarla iyi geçinmenin yolunu bulmalı."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bir sonraki adımı düşünmek yerine, izleri henüz silinmeye yüz tutan geçmiş duyguların, yeni hatıraların, yakın bir zamanda beni aldıkları bu son kasırganın etkisi altında, bu döngünün içinde oturuyorum."