İpek

İpek
@ipekbs
Başkalarıyla hesaplaşmaktan, kendileriyle hesaplaşmaya vakitleri kalmıyor ki.
Sayfa 131·Kitabı okudu
Reklam
Her şey birdenbire oldu, diyor şair. Yani bir de bakıyoruz sabah olmuş. Zaten olacaktı, diyoruz. Peki nasıl oldu? Ne oldu? Zor zamanlar nasıl geçirildi? İnsan ne kadar üzüldü? Kendini nasıl yıprattı, bir gün unutulacağını bildiği halde?
Sayfa 128·Kitabı okudu
Özlemi tanıyanlar ne çektiğimi bilirler. Yalnız ve bütün zevklerden uzak..
Sayfa 116·Kitabı okudu
Mustafa inan
Her şey öğretilebilir. İyi yaşamak için neler yapmalı? Bunu bile öğretebiliriz insanlara. Çünkü iyi yaşamak da ‘bilgi’ye dayanır. Bunu da göstermeliyim sizlere. Çünkü ülkemizin insanları daha yaşamanın acemisidir. Onlara insan gibi yaşaması öğretilmemiştir henüz. Nasıl yaşamak gerektiği de sezdirmeden öğretilebilir onlara. Hayatın yaşamaya değer olduğu öğ­retilebilir. Güzel sanatların da, edebiyatın da “büyük ve gü­zel şeylerin’ de varolduğunu öğrenmeli insanlarımız.
Sayfa 55·Kitabı okudu
Alıntı