İpek

İpek
@ipekbs
İnsan kaybolmayı ister mi? Ben işte istedim bayım. Uzaklara gittim Uzaklar sana gelmez, sen uzaklara gidersin Uzaklar seni ister, bak uzaklar da aşktan anlar bayım!
Reklam
Çok şey öğrendim geçen üç yıl boyunca Alt katında uyumayı bir ranzanın Üst katında çocukluğum ... Kağıttan gemiler yaptım kalbimden Ki hiçbiri karşıya ulaşmazdı. Aşk diyorsunuz, limanı olanın aşkı olmaz ki bayım!
Sayamadım kaç ah döküldü dallarımdan, Çok şey görmüşüm gibi Ve çok şey geçmiş gibi başımdan...
Alıntı
Bıçağın ucundaydı insanların hafızası "İnsan unutandır ve insan unutulmaya mahkûm olandır."
Olanlar oldu Tanrım Bütün bu olanların ağırlığından beni kolla!
Şiir