İpekcekitap

İpekcekitap
@ipekcan33
Çocuk gelişimi
Bankacılık
Yüksek lisans
Mersin
mersin, 5 Haziran
126 okur puanı
Ağustos 2022 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"En mutlu hayat bile karanlık anlardan muaf değildir,üzüntü ile dengelenmeseydi hayat,mutlu olmanın ne olduğunu bilemezdik.Gündüz gece ile birlikte var."demistir psikanalizin kurucusu Carl Gustov Jung
Sayfa 72·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

İpekcekitap

, bir kitap okudu
Puan vermedi·176 syf.·
Beğendi
·
5 günde okudu
·
2023 55. kitabı
Bolat Ünsal
8.3/10 · 14 okunma
10/10
·128 syf.··
2023 53. kitabı
·
23 saatte okudu
·
Okunma: 21 Ekim 2023 21:32
Gülnihal Özer //Hayat denilen şey,açık sularda yol alan bir gemiydi ve o geminin dümenini elinde tutan kaptan da şüphesiz bendim.Dümeni hangi yöne çevirdiğimle ilgili yasananlar... Merhabalar @mahlasyayınları'ndan @gulnihalozer kaleminden #herseyhakkindahiçbirsey kitabı ile geldim bugün Yazarın kızina adadığı,bir nevi hayat dersi,sohbet niteliğinde,bir kahve eşliğinde bitirebileceğiniz bu kitabi okurken ben çok keyif aldım. Kadin erkek ilişkilerine farklı bir bakış açısıyla yaklaştım,hem güldüm,hem hüzünlendim hem de duygu dolu siirlerden de nasibimi aldim.O kadar çok altını çizdiğim yerler oldu ki neredeyse kitabın tamamiÖzellikle Mevsimler Duygularim,Güvensizsiniz,Her kötülüğün içinde bir iyilik vardır,Dertler diyarı,Memnuniyetsiz insanlar görüyorum isimli bölümleri çok sevdim,açıp açip okuyacağım,herkese keyifli okumalar diliyorum.. //Hayaller eğer gerçeklestirmek amacıyla kurulmuyorsa ertelenmiş saat alarmı gibidir.O uykudan hic bir zaman uyanamazsiniz.Surekli kurduğunuz hayalin alarmi calar ama siz sürekli ertelersiniz.Hayal kurduğunuzla kalırsınız. //Geçmişi düşünerek yasamak kendime yaptığım en büyük zalimlikti.Gecmis zaten gecmisti,yasanmis ve bitmişti.Olmus bir şeyi düşünerek yasamak geleceğime yaptığım en büyük haksızlıktı.Dertlerimi taze tutarak icinden cikilamayacak bir mağara yaratıyordum.Ya dünyayi büyük bir kır bahçesine dönüştürüp içinde özgürce yuvarlanacaktım ya da o mağarada çürüyecektimm. //Her iyi insanin icinde bir parça kötülük,her kötü insanın içinde bir parça iyilik daima olacaktır.İyilik olmasa kötülüğün zulmü bilinmeyecek,kötülük olmasa iyiliğin kıymeti anlaşılmayacaktır. //Pratikte bencillikte mastır yapmışız,teoride empati sınırsız.Yani aslinda bizler Açın halinden anlayan Tok insanlarız..
Her Şey Hakkında Hiçbir ŞeyGülnihal Özer · Mahlas Yayınları · 202033 okunma

İpekcekitap

, bir kitap okudu
10/10
·500 syf.··
4 günde okudu
·
2023 54. kitabı
Sema Soykan
9.3/10 · 2.022 okunma
Huzur,ifade edilmesi zor ama hissedilmesi en güzel duygu...
Sayfa 466·Kitabı okudu