İpekcekitap

İpekcekitap
@ipekcan33
Çocuk gelişimi
Bankacılık
Yüksek lisans
Mersin
mersin, 5 Haziran
126 okur puanı
Ağustos 2022 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
9/10
·408 syf.··
Beğendi
·
2026 1. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 03 Ocak 2026 12:38
İçinde bu kadar kötülük barındıran bir kitabi bu kadar kolay okutabilmek büyük başarı Keske sevgi bu kadar acımasızca olmasaydı,seven insan iyi olsun istemez mi sevdiği,kafamda bir dünya soru işareti Uğultulu Tepeler
Uğultulu TepelerEmily Brontë · Can Yayınları · 202558bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
10/10
·116 syf.··
Beğendi
·
2025 2. kitabı
·
2 saatte okudu
·
Okunma: 25 Ocak 2025 23:48
İpek Akyıldız Gemsaz "Zaten hayatta beklentiyi ne kadar çok tutarsak ya onun yarısı kadari gerçekleşirdi ya da yarısından da azı.Önemli olan,ele geçenle geçinebilmekti." Annesi ve babasına özlem duyan küçük bir kızın,eksikliklerini güzel arkadaşlıkla ve anneannesi ve dedesi ile tamamladığı ,mutlu,heyecanli ve hüzünlü yaz anılarını okumak cok keyifli bir saat verdi bana,deniz ve huzur kokusu geldi burnuma ,sıcacık bir kitap herkese tavsiye ederimm
Gemsazİpek Akyıldız · Luna Yayınları · 202112 okunma
8/10
·184 syf.··
Beğendi
·
2024 59. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 09 Aralık 2024 22:02
SENDEN SONRA ️ AYŞE BETİL Her türlü duygu olmalı öykülerinde;yüzleşmekten kaçtığınız,söyleyemeyip içinizde büyütüğünüz,en sefil yanınız olan ya da sizi korkutan duygular.Senin için de bir insanı insan yapan en önemli şeydir duygular.Bir insanın duygularını hissetmeden onu tanıdığını düşünemezsin.İsmini bile sormayı unutursun çoğu zaman.Sorsan unutur ama yüzleri daima hatırlarsin.Yüzde en çok gözlere bakarsın,duygulari olduğu gibi yansıttığı için belki de .. Senden Sonra,birbirinden farklı hissettiren bambaşka öykülerden ve şiirlerden oluşan bir kitap.Yormayan,sakinleştiren ve içinde buluna n yazarin çizimleriyle gözümüze de hoş gelen bir kitap.Yazarin deyimiyle okuyunlarla duygudas olabilecek yazılar ve çizimlerle dolu.Ben herkese tavsiye ediyorum,keyifli okumalarr Senden Sonra
Senden SonraAyşe Betil · Gutenberg · 202489 okunma
9/10
·456 syf.··
Beğendi
·
2024 57. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 04 Aralık 2024 23:37
Beyoğlu’nun En Güzel Abisi Ahmet Ümit Yılbaşı gecesi işlenen bir cinayet... Tarlabaşı'nın arka sokaklarında bulunan bir erkek cesedi. Öldürülmüş erkeklerin en yakışıklısı, belki de en kötüsü.Uyuşturucu işlerine bulaşmış, karanlık işler çeviren bir adam. En büyük düşmanı Kara Nizam ve Barbut İhsan. Kara Nizam yeğenleri ile birlikte lokanta, otopark ve kumarhane işletiyor. Aynı zamanda uyuşturucu kaçakçılığı da yapıyor. Barbut İhsan da ondan farklı değil. Yaptıkları işlerden dolayı rakip olmaları bir yana aralarında bir de paylaşılamayan bir kadın var. Anlayacağınız Başkomser Nevzat bu kez mafya çekişmesinin ortasında kalıyor. Ahmet Ümit sevenler için yine heyecanla okunacak bir kitap.Bir cinayet soruşturmasının yanı sıra farklı olaylara da değinmesi sevdiğim tarafi yazarın.Bu  kitapta da Beyoğlu’nun arka sokakları Tarlabaşı’ndaki hayatı, Gezi Parkı olaylarını,tinerci sokak çocuklarını, kentsel dönüşüm ve rant kavgalarını, travestilerin hayatını, kadına şiddet olaylarını sıkıştırmış araya.Sevdim ama en sevdiğim kitabi olmadı yazarin.Benim için hala İstanbul Hatırası lider durumda Keyifli okumalar
Beyoğlu’nun En Güzel AbisiAhmet Ümit · Yapı Kredi Yayınları · 201943,5bin okunma
10/10
·800 syf.··
Beğendi
·
2024 43. kitabı
·
23 günde okudu
·
Okunma: 18 Ağustos 2024 21:59
Hafızamdan coook uzun süre silemeyeceğim ,etkisini hep hissedeceğim,nasıl bu zamana kadar okumadım dediğim bir kitapla geldim..Rüzgar Gibi Geçti..Tam 23 gün sürdü okumam,yazı puntosu çok küçük ve 800 sayfa ama belki de sonu gelmesin istediğimden bu kadar sürdü.Normal şartlarda tarih okumayı pek sevmiyorum o yüzden okuyabilir miyim acaba diye tereddütle başladım kitaba.Çünkü aşk romanı olduğu kadar da büyük ölçüde Amerikan İç Savaşı’nı anlatıyor kitap.Ama ben kitabı çok sevdim arkadaşlar ,şimdi büyük bir boşluğa düştüm .Böyle kalın ve etkileyici kitaplar okuduktan sonra hep boşluğa düşüyorum.Neyse bunu şimdi düşünemeyeceğim.Yarın düşünürüm.Çünkü yarın başka bir gün Kitaptaki her karakter unutulmaz. Scarlett O’Hara,güçlü ,iradeli ,hırlı ,bağımsız ,zengin ,güzeller güzeli genç  ama şımarık  ve biraz da paraya düşkün bir kadın.Her istediğini elde edebileceğini düşünen ve tüm erkekleri parmağında oynatan biri.Bazen anlamıyorsunuz onu,hak veremiyorsunuz,nefret ediyorsunuz.bazen de üzülüyorsunuz onun adına ,gözünün önünde göremediklerine ,kaybettiklerine. Bir yanda hayatı boyunca beklediği  elde edemediği tek erkek olan yakışıklı,romantik Ashley.Bir yanda en zorda kaldIğı zamanda yanında olan  zeki ,zengin ama toplum tarafından pek sevilmeyen Rhett Butler.Ve yakıp yıkan uzun yıllar süren bir savaş… Bütün bu aşk üçgeni bir yana en unutulmaz karakter Melanie oldu benim için.Scarlett’in aşkı Ashley ‘in karısı MelanieAhh unutsam da tekrar okusammm ne güzel olurdu  “İnsanlar her şeye birden sahip olamazlar.Ya Fakir ve zayıf olacak bir yığın dosta sahip olacaksın,ya da kadınlara yaraşmayan işler yaparak para kazanacak ve her  gittiğin yerde soğuk bakışlarla karşılaşacaksın.Sen yolunu seçtin.Cezan ise yalnızlıktır.” “İnsan benzeriyle evlenmeli,yoksa mutlu olamaz”
Rüzgar Gibi GeçtiMargaret Mitchell · Artemis Yayıncılık · 20223,148 okunma