Dolayısıyla çok genel biçimde hayatın anlamini sormak anlamsızdır.Anlayacağin ,doğaçlama yapmaya mahkumuz.Bir senaryosu,hazırlandiği bir rolü ve ne yapacsgini fısıldayan bir suflörü olmadan sahneye çıkarılmış tiyatro oyuncuları gibiyiz.Nasil yaşayacağımıza kendimiz karar vermek zorundayız.
Diyebiliriz ki bir fikrin başına gelebilecek en iyi şey,enerjik muhalefettir.Bu muhalefet ne kadar güçlü olursa karşılaştığı tepki de o kadar güçlü olacaktır.'Düşmanın değirmenine su taşımak' lafı boşuna çıkmamış.