'Soru buydu. Onda aradığım neydi? Bende eksik olan neydi ? İyi bir yaşamım yok muydu? Yaşamımın giderek geri dönülmez bir biçimde daralan bir dehlize dönüşmekte olduğunu kime anlatabilirim? Çektiğim işkenceyi, uykusuz gecelerimi, intiharla flört etmemi kim anlayabilirdi?'
Kim için yaşayabilirim, hangi gaye için? Neyi arayacağını? Ne için
savaşacağım? Neyin rüyasını göreceğim? Hayatın çiçekleri döküldü, sade
dikenleri kaldı.