Yargılamadan dinleyen, olduğun gibi kabul eden, önyargıları bir kenara bırakmış, ilgisini esirgemeyen, her koşulda yardıma koşan, anlamaya çalışan, sadece hüznünde değil sevincinde de yanında olan ve sevgisi koşullara bağlı olmayan kim varsa hayatında, hepsine teşekkür et...
Yalnızlık insanın kendini tanıması, kendi derinliğinde kendini keşfetmesi için değerli.
Değer görmediği yerlerden uzaklaşması gerektiğinden zaruri.
Anlamlı birlikteliklerin önemini kavrayıp daha nitelikli ilişkiler kurması için de hayati...