Gurur, şeref, itibar! Aslında ne boş sözlerdi, bunlar, ne değişken kavramlardı, iktidarda olanların değer yargılarına göre sürekli değişen.
Sadece kavramlar değil, siyasi, toplumsal ve gerçek tarih dahi değişiyordu, güçlüye göre. Hatta davranış biçimleri de!Dünyamız da değişmişti.Denizlerimiz kirlenmiş, akarsularımız kurumaya yüz tutmuş, ormanlarımız tükenmişti. İnsanların para ve iktidar hırsı dünyamızı dahi mahvetmeye yetmişti.Benim tek tesellim ~bunca tahribata karşın,sevginin hâlâ var olmasıydı...~