Vaktiniz ve yorumunuz için çok teşekkür ederim :) Soneler'i alıp kitaplığa koyup hiç okumadım. Ve fark etmeden içten içe ne yaşıyorsam ona en yakın sayıyı söylemişim. Bundan sonra ilk iş arada açıp açıp okumak olacak! Tekrar teşekkür ederim bu güzel yorum için ^^