Sorarlarsa, 'Ne iş yaptın bu dünyada?' diye, rahatça verebilirim yanıtını: Yalnız kaldım. Kalabildim! Altı milyar insanın arasında doğdum. Ve hiçbirine çarpmadan geçtim aralarından...
Tabii, herkes gibi benim de bir ailem vardı ve onların da değişik yerlerde değişik evleri oldu. Ama insan kendini ev sahibi olarak görmedikten sonra yüzlerce evin tapusunda ismi yazsa neye yarar?
İlk 50 sayfasında sıkıldığım ama okudukça içinde yaşayarak hayran kaldığım, aynı zamanda ağlayarak bitirdiğim bir kitap. Aşkı hem yaşamış hemde yaşatmış...