Doğru kelimeyi bulamıyordum. Beynimin hem çok yavaş hem de çok karışık olduğunu nasıl anlatabilirdim? Enerjimin bittiğini? Denediğimi ve kendimi bırakmamak için bir tek bu gerçeğe tutunduğumu? Ya da belki de kendimi çoktan bırakmıştım ve şimdi parçaları nasıl toplayacağımı bilemiyordum?