İrem

Bilhassa bu kadar kalabalığın içinde yalnızlık ne acı oluyor yarabbi!..
Reklam
"...ona bir kelime, 'Seni seviyorum!' kelimesini söyleyebilmek için, içtim, yıkılıncaya kadar içtim."
"Hayatımda yalnız o vardı. Gözümü kapadığım zaman onu, açtığım zaman onu, uyuduğum zaman onu, uyandığım zaman onu görüyordum."
"Fakat bu işteki geriliğimizden istifade ederek bizi eli böğründe bırakmak revayıhak mıydı? O bizim cahilliğimizi, zavallılığımızı kesesini doldurmak için bahane yaptı."
“Orman bizim her şeyimizdir delikanlı, anamız, babamız, evimiz…”
Reklam