İ.

İ.
@iremctn
Ne olurdu kokunun da fotoğrafı olsaydı. Sesinin fotoğrafı, boşluğun fotoğrafı. Parmak uçlarındaki karıncanın, Ruhtaki üşümenin fotoğrafı... Ölüm kimseyi bu kadar yalnız bırakmazdı. Şükrü Erbaş
Şiir