10/10
Kendisi beni en etkileyen romanların başını çeker vaziyette Füsun ve Kemal saplantılı iki aşık okuduklarım ve daha sonra müzesini gezmiş olmak beni alıp Füsun'un Çukurcumadaki evlerinde onlarla yaşıyor gibi hisettirdi açıkçası hem müze hem kitap uzun süre etkilerinden çıkamayacağım kadar iyiydi sadece betimlemeler kısmında biraz ağır olup zaman zaman sıkılsamda Orhan Pamuk dili der kendimi avuturum benim için asla unutmayacağım bir deneyimdi..