Geçenlerde Şevket Rado'nun bir radyo dinletisini okudum. Muazzam bir yazar ve harika diksiyona sahip bir insan. Dinletisinde “Zamanı kazanmak veya kaybetmek”üzerine konuşuyordu. Ve bunu da Amerika’da oturan yazar bir dostu üzerinden somutlaştırıyordu. Dinletiyi ve hakkında yapılan yorumları okumanızı şiddetle tavsiye ederim. Ben yazarın Eşref Saat kitabını okumuş biri olarak da söyleyeyim,asla pişman olmaz aksine aynı kitabı bir kaç defa okursunuz. Bu yüzden elinizde okuduğunuz kişisel gelişim kitabını bırakın ve acilinden yaşamın unuyla yoğrulmuş hem derdini hem huzurunu tuz,şeker niyetine tüketen yazarımızın tecrübelerine bir şans verin.
"Kalemle yaptıramadıklarımızı,silahla yapacağız,diyordu. Arkasından ümit ve şevk ile bakakalmıştık. O zamanın gençliği;çabuk sever,çabuk inanır ve bağlanırdık."