Mademoiselle Noir

Mademoiselle Noir
@iremllicious
-I don't feel sad -I don't feel anything

Mademoiselle Noir

, bir kitap okudu
6/10
·432 syf.·
57 günde okudu
·
2021 7. kitabı
Dilara Keskin
7.9/10 · 2.089 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
*Burak:Onur tut abi atıyorum! *Onur.Atma oğlum kucağımda Zeynep var görmüyor musun? *Burak:Aman sakin ol zarar vermeyiz Zeynepine!
"Onur,Zeynep!Kusura bakmayın ben geldim.Mert ve Rıza amca merdivenlerde.Mutfaktasınız galiba,içeri giriyorum,öpüşüyorsanız ayrılın!Bu bir ikaz anonsudur!Sonra duymadım etmedim demeyin bana...Giriyorum!" -Burak Koşan
1.Perde de Onur:Sana aşık olmayacağım Zeynep. 2.Perde de Onur:Ben sana köpek gibi aşıkmışım Zeynep.
*Onur:"Tereddütlerin karanlıkta parlıyor." *Zeynep:"Çok mu belli oluyor duygularım?"