Mademoiselle Noir

Mademoiselle Noir
@iremllicious
-I don't feel sad -I don't feel anything
"Bende ağlamıyorum,ağlamayacağım.Söz." Durdu, birkaç saniye sustu öyle. "Galiba, yalan söyledim..."
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Ne kadar iyi bir insan olduğum tartışılırdı ama şu bir gerçekti ki bir kötülüğe şahit oluyorsam yerimde oturup izlemek bana göre değildi."
Sayfa 20·Kitabı okudu
"Sevmeyi becerememiştik, biz de yok ediyorduk."
Sayfa 83·Kitabı okudu
"Gökyüzünün benim için ne anlama geldiğini anlayamazdı."
"-Ağlamal kötü bir şey mi? -Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir,budala.Neden sordun? -Bilmiyorum,bir türlü alışamadım.Sanki yüreğim boş bir kafes..."