İrem

İrem
@iremmm03
Stajyer Doktor
İzmir, 28 Ocak 2001
50 okur puanı
Eylül 2017 tarihinde katıldı
Kendimiz iyi olamıyoruz ve başkalarının iyiliğini küçük görmek için onlara reklamcı,hayır dua avcısı,hatta riyakar diyoruz.
Reklam
En kuvvetli insanın bile bazen ne kadar zayıf anları,istediğinin tam aksini yapmaya mecbur olduğu dakikaları bulunduğunu nasıl inkar edebiliriz?
Bir insanı kendisi kadar, kendi düşünceleri,dertleri,korkuları ve noksanları kadar ne meşgul edebilirdi?
Birbirimize rastlamadan evvelki hayatımız sahiden birbirimizi aramaktan başka bir şey değilmiş..
Hayattan ayrılmayı istemeyiz,çünkü tatmin edilmemiş birçok arzularımız vardır.
Reklam