İrem

İrem
@iremmm03
Stajyer Doktor
İzmir, 28 Ocak 2001
50 okur puanı
Eylül 2017 tarihinde katıldı
Hayat dediğin başka nedir zaten ? Ben şuna inanıyorum ki, üç buçuk günlük ömrümüzü kendimize zehir etmemek için ne mazideki hayatımıza ve kaçırdığımız fırsatlara ne de istikbalin olmayacak hülyalarına kulak asmayarak bugünümüze hapsolup yaşamalıyız.
Reklam
Yaşamak,herkesten daha iyi,herkesten daha üstün yaşamak,insanlara hakim olarak,kuvvetli,belki de biraz zalim olarak yaşamak…
Hayatta hiçbir şey,uğrunda ölmek için istenmez.Her şey yaşamamız için olmalıdır.Hatta biraz ileri gideyim,kendi yaşamamız için…
Kullanamadıktan sonra göğsümüzü dolduran hisler ve kafamızda kımıldayan düşünceler neye yarardı ?
Tesadüflerin oyuncağı olacak olduktan sonra ne diye bir irademiz vardı ?
Reklam