Bu kanun kitapları kimin için yazılıyor? Dayanacak bir dikili ağacı, bir kuru dalı olmayanlar için mi, yoksa vatanını imar eden hakiki vatanperverler için mi? Bu kanun kitapları baldırı çıplaklar için mi, yoksa mübarek vatanın mülk sahipleri için mi? Bu kanunlar sizden yana mı, bizden yana mı?