irem

irem
@iremsanti
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Lanet olsun göğsümdeki bu boşluğa! Bazen düşünüyorum da keşke onu bir kez olsun kalbime bastırabilsem, o zaman bu korkunç boşluk dolardı.
Sayfa 108
Nasıl olur da mutluluk kaynağımız aynı zamanda keder çeşmemiz olabilir?
Sayfa 67
Ben bir hiçim o ise her şey
Sayfa 144
“Seni seviyorum çünkü...” “Sakın bir şey söyleme. İnsan sevdiği için sever. Aşkın hiçbir gerekçesi yoktur.” “Seni seviyorum çünkü bütün evren sana ulaşmam için işbirliği yaptı.”
Sayfa 144