Uzun zamandır okumak isteyip de bir türlü okuyamadığım kitabı sonunda okudum. Her ne kadar kitabı incelemek adına ağır spoiler yesemde kitabı genel olarak beğendiğimi söyleyebilirim.
Kitabın dokuz yaşında bir kız çocuğu tarafından yazılıyor. En etkilendiğim kısım ise çocukların bu masumluğunu gözler önüne seriyor olmasıydı.
İlk kısımın neden bu kadar uzun sürdüğünü ve bu kadar ayrıntıya girildiğini anlayamasam da, sık sık tebessüm ettiren bir bölüm olduğunu söyleyebilirim.
1960 yılında bilindiği üzere, şimdiye nazaran daha çok ırkçılık, siyahilere ön yargı yapıldığını göz önünde alındığında yazarın ne kadar cesur bir kitap yazdığını anlayabiliyorum.
Kitap çok akıcı herkese tavsiye ederim.