•Ben çocuğum. Bu şimdi de böyle olacak ileride de. Çünkü benim her zaman tek farkım 'gerçek güzellikleri görebilmek' oldu. Yorgunum dediğim halde, beni o yollardan geçmek zorunda bırakan herkesi, yapılan yanlışları, söylenen yalanları, tutulmayan sözleri ve sahte gülüşleri elbet zamanla unuturum. Ama ileride farklı bir şekilde, farklı hayatlarda karşılaşırsak eğer unutmuş olsam bile affetmem. Zira siz benim için bitmiş bir kitabın ölmüş karakterlerisiniz. 🌒