Mantık çok önemlidir, gereklidir, hayatın temel zeminidir. Ama mantık bir araçtır ve aracın işi yön çizmek değil, çizilen yolda dengeli yürümektir. Yönü belirleyen şey sezgilerden gelmeli; sezgilerin gerçekten istediğin yolu bulmaya yardımcı olur, mantıksa yolu senin için yürünebilir hale getirir.
Güç dediğimiz şey parlak bir zırh değil. Daha çok, sırtında taşıdığın yükle yürümeye devam edebilmek. Sessizce. Bazen zorlanan bacaklarla, sadece yürümeye devam etmek
Sürekli yorgun hissediyorsan , sürekli içinde bir kasvet varsa , sürekli neşeli olamıyorsan belki de bunu kendi kişiliğine yüklemeden önce çevrene bakman gerekiyor. Çünkü bazen üzgün, yetersiz yada yorgun değilsindir; sadece yanlış insanların etrafındasındır.