"İçsem de bir kadeh hayat iksirinden,
zamansız ayrıldım,bilinsin Fikriye'den.
Bıkmadım ki doyayım o narin ellerinden,
ümid-i aşkım saracak seni,cefakar teninden."
-Mustafa Kemal Atatürk
youtu.be/mYVckxZVI_g
youtu.be/Gv3r1pYlQjg
Çok beğenerek dinlediğim müzik türüdür. Müzisyeni de ayrıca değerlidir. Sizin gibi güzel okurların beğeneceğini düşünerek paylaşıyorum.