📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Gece midir insanı hüzünlendiren,yoksa insan mıdır hüzünlenmek için geceyi bekleyen ?”
“Gece midir seni bana düşündüren,yoksa ben miyim seni düşünmek için geceyi bekleyen ?”
"Acı çekmek;
Bayılana kadar dayak yemek değildi.
Ayaktaki cam kesiğine eczanede dikiş attırmak değildi.
Asıl acı;
Kalbi baştan aşağı sancılara boğan,insana sırrını kimselere anlattırmadan ölmeyi arzulatan bir şeydi."