Herkesin kendi dünyası var. Tamam, olsun, olabilir. Ama bu herkes dünyasında bulunan asıl dünyanın farkına ne zaman varacak, ne zaman? Geç kalmak için hiç mi korkmuyoruz? Hiç mi düşünmüyorlar? Çok mu zor?
Ey kalbim,
Kırdılar mı yine seni?
Hani söz vermiştik, kırılmayacaktık, bizi kırmaya güç yetiremeyecekti kimse? Hani üzülmeyecektik ya öyle her şeye?
Ne oldu gönlüm, ne oldu bize?