Önce BEN oldum sandım ama “kadid” oldum. Daha sonra “Zerre”. Yetmedi. “KATRE” oldum. Benden kurtulunca olurum sandım. Olduğumu sandım.
Şimdilerde sandıklarımı yazıyorum. 🄺🄰🅃🅁🄴
Böyle mi olmalı?
Milyonlarca insan derin bir sefalet içinde doğuyor, yaşıyor ve ölüyor. Böyle olması gerekiyor mu? Doğuştan zeki milyonlarca insan hayatları boyunca hayvanlar gibi cahil yaşamaya mahkum bırakılıyor. Sayısız küçük kardeşiniz kabalığa, acımasızlığa teslim ediliyor. Peki böyle mi olmalı?
Sayfa 84 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu