iromen

iromen
@iromen
'memento mori'
Üniversite
ADANA
Adana
2 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Her zaman yalnız oldum. Yalnızlığı kendimi geliştirmenin tek yolu olarak gördüm. Ama çevremde olup biteni kaçırmak ve yanımdan akıp giden hayat nehriyle yüzümü yıkamak da bana aptalca geliyordu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Küçüktün , çocukluğunun düşüşlerinde dizlerin yaralanınca hiç kimse sana "Geçti!" dememişti sanki öyle saklıyordun dizlerini."
Sayfa 37·Kitabı okudu