İsa Karakuş

İsa Karakuş
@isakarakus50
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni
Gazi Üniversitesi
Kaş
17 okur puanı
Ekim 2019 tarihinde katıldı

İsa Karakuş

, bir kitap okudu
Puan vermedi·634 syf.·
Beğendi
·
12 günde okudu
·
Okunma: 31 Mart 2024 01:55
·
2024 11. kitabı
Ümit Yaşar Oğuzcan
8.7/10 · 3.318 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bir evimiz olmalı denize yakın Bahçesinde kırmızı güller açmalı Deniz görünmeli her penceresinden Martı çığlığından dalga sesinden Uyku girmemeli gözlerimize Gemiler geçmeli uzaklardan İçmeliyiz zamanları seninle En eşsiz gecelerden En mutlu şafaklardan Dalgalar kıyılarımızı dövmeli durmadan Kumlar sıcaklığınla yanmalı Her sabah güneşin doğduğu yer Boyanmalı gözlerinin rengine Bahçede çiçekler seninle uyanmalı Sevinmeli bir bir el sürdüğün eşyalar Seninle her şey en güzel olmalı Yaşamak kadar Sevmek kadar Her gün yeni bir mana kazandırıp aşka Seninle hazların en yücesine çıkmalıyız Bütün bu rezil insanlığa en uzaktan Onların varamayacağı bir yerden bakmalıyız Bir yana bırakmalıyız bütün korkuları Eriyip eriyip yeniden var olmalıyız Seninle potasında aşkın Bir evimiz olmalı kaygılardan uzak Bir evimiz olmalı denize yakın
Unutma ki Her seven isimsiz bir kahramandır Unutma ki İnsan sevebildiği kadar insandır
seni arıyorum kalabalık caddelerde tanımadığım insanlar geçiyor sen yoksun perişan hayallerimin başladığı yerde sana sesleniyorum duyuyor musun beyaz güller açtı bahçelerde sevdiğin ya o karanfil baygın kokulu çiçek gel yalnızlık bahçeme beyazlar giyin anladım ki bu ömür sensiz geçmeyecek odamı süsleyen ellerini uzat hazzından dile gelsin bastığın halı açılsın sevincinden perdeler kat kat ışık ve ateş senin için yanmalı sonra çevir düğmesini radyonun sevdiğin musiki dolsun odama dinle şarkısını büyük koronun beni düşün beni düşün ağlama içimden bir ses diyor ki sabret sonu gelecek bu yalnızlığın bütün aynalar gülecek elbet açılacak kapılar ansızın yalnız sen varsın beyaz gülüm evde bahçede ve sokakta bir eylül akşamı gördüğüm o beyaz hayalsin uzakta
Bitmişse Kızıllığını avuç avuç içtiğimiz şafaklar Öğleler ikindiler çoktan geçmişse Bir akşamüstü garipliği Sarmışsa her yeri Güneş devrilmiş Renkler solmuş Sesler kesilmişse Son kuşlar da geçip gitmişlerse ufuktan Ve çiçekler Bükmüşse boyunlarını dalgın dalgın Bil ki ölüm saati gelmiştir Senden uzak kendimden uzak Tüm umutlardan ve her şeyden uzak Ben ölmüşümdür uzaklarda bir yerde Gövdesini kurtların oyduğu Bir ağaç gibi devrilmişimdir O anı sen bileceksin herkesten önce Herkesten iyi sen anlayacaksın Çaresizliğini yıkılmışlığını Sevdiğin adamın Ve seni nasıl sevdiğini Duyacaksın derinden derine Belli belirsiz Bir gölge düşecek gözlerine Fakat ağlamayacaksın ağlamayacaksın Sen tek gelinim, sen tek kadınım Sen güzelim nazlım bebeğim Kadersizim sen Gülerken ağlayanım ağlarken gülenim