Bir kitap bu kadar güzel kurgulanabilir. Şuan bitirdim ve neden bitti ki diye hüzünlendirdi.
Bu kitapta; aşkı, aşkın için fedakarlığı, insanların akrabalarıyla yargılandığını, adaletsizliği, dostluğu, sevgiyi, zekayı ve de saymayı unuttuğum bir çok şeyi dibine kadar yaşıcaksınız.
Carton, adamın dibisin sevdiğin için fedakarlığı senden öğrenecek çok insan var.
Okuyun güzel bir kitap tavsiye ederim.
" Tanrı; ben hayat verenim ve yeniden diriltenim, bana inananlar ölmüş olsalar dahi tekrar yaşayacaklardır. Yaşayan ve inananlar hiçbir zaman ölmeyeceklerdir. "