Dünyanın herhangi bir köşesinde herhangi bir kadın sıfır noktasında kıskıvrak bekliyor. Umutsuz, çaresiz, ölümle yaşam arasındaki sınırda.
Mısırlı bir fahişenin yaşadıklarını, fahişe olmaya nasıl itildiğini, defalarca kurtulmaya çalışmasına rağmen erkeklerin sürekli onu bu yola mecbur ettiğini anlatıyor.
Gerçeklerin en az ölüm kadar acı olduğunu ve insanların gerçekler için öldüğünü söylemektdir.
" Dünyanın yalan dolu olmasının bedelini, Firdevs canıyla ödemek zorunda kalmıştı."
Tavsiye ederim. Okuyun. Güzel kitap.
Kitabın ismini ilk duyduğumda saçma sapan birşey miş gibi geldi. Ancak kitabı okumaya başlayıp amok koşusunun ne olduğunu öğrendikten sonra kitabın; adı ile temanın çok uyumlu olduğunu gördüm. Çok güzel bi kitap ince zaten bir solukta bitti.