Klasik kitap okumayı hiç sevmem ama bu kitabi okudukça okuyası geliyor insanın.Düşünsenize 100 yıllar önce yazılmış bir kitap 2013 tarihindeki dünyanın bazi ülkelerinin nüfusunu aşırı yakın bi şekilde tutturabilmiş ve herşeyi sanki 2013'te yaşanmış gibi anlatabilmesi muazzam bişi. Kızıl veba kitabini okurken insan kendini cok şanslı hissediyor o zamanda olanlar yaşananlar, insanlarin çektiği zorluklar ve insanlarin yaptigi acimasizliklar. Sonuç olarak size önerebileceğim en iyi kitaplardan biri okumak istiyorsanız en kısa zamanda okumalısınız.
Kızıl VebaJack London · Türkiye İş Bankası kültür Yayınları · 202447,9bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Cidden mukemmel bir kitap her yasta cocuk okuyabilir ben turkce hocam sayesinde okudum ve cidden cogu kitabi onun sayesinde okudum bence okuyun ve asiri begenceginize adim kadar eminim
Bu kitabi arkadasim sayesinde okudum arkadasim bu kitabi bana dogum gunu hediyesi olarak almisti ve ne yalan soyliyim kapagina bakarak ilk basta hic sevmicegimi düşünmüştum ama okuduktan sonra bayilim ilk basta cok uzulmustum o kiz agactaki portakallari koparip yiyemiyo diye ama sonra mutluluktan havalara uctum daha fazla kitapla ilgili bilgi vermek istemiyorum ama mutlaka okuyun bayilcaginiza eminim
Bu bolumunde ne cok ufukla avniye guldum tam bir komediydiler ozellikle avni avni bu bolumden sonra benim üdolüm ve bence bu seriyi kesinle okuyun sinifta bu kital sayesindede cok gulme krizine girdim hayatimda gordum en eglenceli kitap
Kitap cok guzeel hatta mukemmel bence okuyun cunku asiri eglenceli ve guldurucu ozellikle ben kitabi mutsuzken okuyorum ve bu kitabi okudugda bir anda sebebsizce mutlu oluyorum beni mutlu eden bi kitap bu yuzden herkese öneririm