Gerçek bir yaşam, sürekli olarak kendimizi aşma sürecidir. Bu süreç hem zorlu, hem de çok keyiflidir. Kendimizi aşarken geleceğe uzanırız ve yeni varoluş biçimlerine ulaşırız.
İntihar, genellikle geçici bir soruna kalıcı bir çözüm arayışıdır. Ölmek istiyorum diyen biri aslında çok mutsuzum demek ister. Bu çığlığı duymak ve ona yanıt vermek, bir hayat kurtarabilir.