Habersiz gelen misafir veya konuk gibi kitapların verdiği haz gerçekten çok guzel ben bu duruma aşinayım ve iyiki burada benim gibi bir insanlarla bulunmak cok guzel ve geri dönmekte bir o kadar guzel bir şey! (;
Fernando Pessoa isimli yazarın genel olarak kısmen hayatını ifade ettiği bir romandır. İçeriği gayet keyifli fakat bir özet çıkarmak için detaylı tahliller yapılması gerekiyor, biz üstünden geçecek olursak, yer yer bunalımlar veya depresif nöbetler geçiren ve içindeki tüm sıkıntısını bir canlı ile paylaşmak yerine, daha çok kaleme döken bir insan.
Daha fazlası için okumanızı tavsiye ederim.
Ben direk okuyup geçtiğim için anı yaşadım bundan dolayı detaylı girmedim.
Eser ile birlikte keyifli bir zaman geçirmenizi dilerim.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!