''Hayatımın en mutlu anıymış bilmiyordum'' der Orhan Pamuk. Ne güzel demiş. Bundan aylar önce kitabın tahlilini yaparken; nerden bilebilir insan, hayatının en mutlu anını ve bunu nasıl dillendirebilir, demiştim. Şimdi hak veriyorum sevgili yazara; insan, bir daha bu güzel anı/ları yaşayamayacağını anlayınca çokta güzel diyebilirmiş, Hayatımın en mutlu anıydı diye...