İnce elenip sık dokunmuş güzel bir eserdi .
16.yy İstabul sokaklarında dolaşıyor gibiydim . O muhteşem yapıtları sanki yapılırken izliyormuş hissi yarattı ki gerçekten harika bir histi. Bunun dışında o dönemli yaşam şartları hastalık susuzluk halkın çektiği sıkıntılar padişah ve sadrazam siyasetleri ...
Kitap tarihsel olarak esnekti çoğu tarih birbiriyle uyuşmuyordu ama yaşananları daha yoğun anlatması açısından çok güzel tasarlanmış bir eserdi.
Ustam ve BenElif Şafak · Doğan Kitap · 201314,4bin okunma