İnsanoğlu düşüncelerini başkalarının fikirlerini değiştirmek için değil; kendisi gibi düşünenlere 'yalnız değilsiniz' mesajı vermek için paylaşmalıdır. O nedenle burda yazılan ve paylaşılanlar herhangi bir tartışma ortamı oluşturmaktan ziyade akıl ve ruh dengi kişilerle iletişim kurmak amacıyla yapılmaktadır. Her fikir —insan haklarına saygı duyduğu sürece— değerli ve dikkate alınmaya layıktır..
"yârim bana hep neşter üstüne neşter vurur,
"vurma" derim, inadına daha çok vurur. değil mi ki gönlümde yeri vâr gündüz gece,
korktuğum şu ki neşteri kendine vurur."
ebû said-i ebu'l-hayr