Kitabın içerisinde en beğendiğim nokta Nietzsche'nin felsefesini hafif ve anlaşılır bir şekilde sunarak okuyucuların zihninde Nietzsche'nin felsefesine karşı bir merak uyandırmasıdır. Yani önemli bir filozofu tam da haketmiş olduğu şekilde insanlarla tanıştırmasını oldukça beğendim. Bunun yanında özellikle Irvin D. Yalom'un kurgusunu çok başarılı buldum. Hangi kurgudan bahsettiğimi henüz kitabı okumamış olan okurlara spoiler vermemek için söylemeyeceğim. Okuyanlar da zaten anlamıştır.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖