Kitaptaki ifadeler dinler arası diyalog denilen safsatanın başka bir versiyonu.. Zaten “Yaşam matematik değil bir şiirdir ve içinde nefes aldığınız bu hayat, beyinlerin gelişmesinden öte yüreklerin ve ruhun olgunlaşmasıyla gelen bir kutlama olmalıdır” diyen ve kitabın adında ve içeriğinde Allah dedikten sonra ötesinin bırakılmasını öğütleyen bir yazardan başka bir şey beklemek de abesle iştigal olurdu diye düşünüyorum.. Kitabı sadece bana göre doğru düşünmeyen insanların düşünce sistemlerini anlayabilmek ve çözümleyebilmek adına okudum..