Soğuk
Zorlarsam kapıyı, itebilirim karı
Uyuyor şöminem ve soruyorlar neden
"Dizi dizi odunlar, neden üşüyorlar?"
Sanırım ısınmak gelmiyor içimden
Lise arkadaşım Ali, arka sırayı tercih ederdi
Bildiğini susardı hep, sorardık neden
"Potansiyelin büyük, neden harcıyorsun? "
Sanırım kullanmak gelmiyordu içinden
Yapabileceğimi söylüyorlar, ya yapamazsam?
Yapabileceğini söylüyoruz, ya yapamazsa?