Hayatım boyunca unutamayacağım bir şey. "Gözler kör, insan ancak yüreğiyle baktığında gerçeği görebilir" mesajının bana kattığı duygusal gerçeklik ile kazandırdığı felsefi bakış açısı ve hayatın gerçekleriyle başbaşa kaldığımda sevginin nasıl bir sorumluluk getirdiğini ve büyümek için bazen masumiyeti kaybetmek gerektiğini öğreten bir kitap oldu. Yetişkin bir bireyin yalnızlık ve içsel yolculuğunda hayatına umut ve güzel anlamlar katan sözlerle, pek görünmeyen ama en gerçek şeylerin bunlar olduğunu gösteren muhteşem bir eser. Yaşadığınız her şeyde samimi ve emekçi olmanız dileğimle. Hiç okumamış olmayı değilde, okusam bile acaba bir sonra ki okuyuşumda daha farklı neler hissedeceğim düşüncesiyle, hayırlı akşamlar diyorum. Okumayanlar için muhteşem bir tavsiye. Şimdiden keyifli okumalar.