İsot

İsot
@isot1
Üstüne alın bu yazdıklarım senin için
Bunu nasıl çözerim ?
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bazı hikâyeler hiç başlamaz, bazılarıysa başladığı gün bitmiştir. Ama en çok can yakanı, yarım kalanıdır.
Edebiyat
Yavaş Yavaş Gidiyorum
Yavaş yavaş gidiyorum, kimse farkında değil. Ne bir vedam var, ne de ardından bakan göz. Ben giderken, şehir yerinde duruyor. Otobüsler aynı saatlerde kalkıyor, ve martılar hâlâ simit kovalıyor çocuklardan. Ama ben gidiyorum. Her sabah biraz daha eksik uyanıyorum mesela, Bir mısra eksik bir şiir gibi, Bir tuşu kırık bir piyano gibi. Sesim çıkıyor ama şarkı olmuyor. Gülüyorum ama içimden değil. Bir gün, ellerim cebimde yürürken düşeceğim belki, kimse tutmayacak beni. “Yorgundur” diyecekler, oysa ben çoktan pes etmiş olacağım. Ama çaktırmayacağım. Çünkü alıştım, insan kendini en çok yalnızken saklar. Sevmediler beni, ya da ben yanlış yerlerde sevilmek istedim. Bir posta kutusuna mektup bırakır gibi, kalbimi yanlış ellere teslim ettim. Kimi yırttı,
Şiir
Saat 18.30 geliyor senin işten çıkma saatin beni gene bir umut sarar yazmayacağını bile bile sarıyor bütün bedenimi hüsranla bir gece daha
Edebiyat
zaman her şey yontar en Keskin acıyı bile taşınır hale getir ama benim için zaman durmuş gün geçtikçe yavaş yavaş öldürüyor bu acı beni
Edebiyat