Saat 10’a yaklaşıyor… Sen belki şimdi çay molasına çıkacaksın. Bir yudum huzurla, belki gülümseyerek çayını içeceksin.
O sırada ben, sessizce ve kimseye fark ettirmeden,
içimdeki son kırıntıyı da sana bırakarak
ruhumu teslim ediyorum.
Nefes alamıyorum içim yanıyor içim gör beni ölüyorum gör beni yavaş yavaş soluyup gidiyorum gör beni bir kelimene Hasret kaldım gör beni diri diri toprağa gömdüler gör beni artık
Can bedenden çıktıktan sonra görsen ne fayda hala nefes alıyorken gör beni