Bu bayram da sensiz geçti,
Boş kaldı sofram, içim içimi yer.
Ne bir sesin değdi kulağıma,
Ne de kokun... unuttu evler.
Eskiden bayram sevinçti bana,
Şimdi her çalan kapı bir yara.
Sen yoksun ya… her şey yarım,
Bayram bile küsmüş sanki bana.
Bir mendil, bir fotoğraf elimde,
Kokusuz, sessiz, soğuk bir hüzün.
Özlem demek az kalıyor sana,
Bu hasret, ömür boyu sürgün.