İsot

İsot
@isot1
Üstüne alın bu yazdıklarım senin için
Dünyadaki herkesi kıskanıyorum biliyor musun Onlar bile benden daha yakın sana Onlar bile seninle konuşabiliyor Gülüşünü görebiliyor Sesini duyabiliyor Yanında oturup uzun uzun sohbet edebiliyor Ben bunların hiçbirini yapamıyorum Ne gülüşünü görebiliyorum Ne sesini duyabiliyorum Sadece bekliyorum Belki bir gün geldim dersin diye Belki nasılsın dersin diye Ama sensiz nasıl iyi olabilirim ki Bugün yine halana yazdım Önce bayramını kutladım Sonra dedim ki acaba arar mı Burada değil dedi Anneannesine gitti Ama aramaz muhtemelen dedi Gözümden yine yaşlar süzüldü Olsun dedim Eğer konusu açılırsa ve sorarsa Ona hala beklediğini söyleyin dedim Ve hep bekleyeceğim
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu mektubu kaçıncı kez yazıyorum bilmiyorum Belki sen hiç okumayacaksın Belki bir gün eline geçer ama sen tanımazsın bile yazanı Yine de yazıyorum Çünkü içimde biriken ne varsa ancak bu cümlelerle taşabiliyor Şu an ne yapıyorsun diye düşünüyorum Evde misin Bayram temizliği mi var Yoksa anneannelerde misin Yine her şeyin ucundan tutup oraları mı güzelleştiriyorsun Yürüyebiliyor musun artık O kaldırımlarda izlerin var mı Beni düşündün mü bugün Bir kez bile Acaba ne yapıyor şimdi diye Ben buradayım Hiçbir yere gitmedim Gitmeyi de başaramadım Ne seni unuttum Ne kendime yeni bir hayat kurabildim Ne de başka gözlerde seni arayabildim Ben hep aynı yerdeyim Senin bıraktığın yerde Burada bir çay bahçesi var Çatısı hasır Direkleri mavi Gölgeyi sever Sessizliği de Bazen kalabalık oluyor Hafta sonları insanlar doluşuyor
Edebiyat
Nasıldı da geçti zaman sanki hiç yaşanmamış gibi Ama yaşandı Her bir anı her bir saniyesi dakikası yaşandı Bir zamanlar seninle yaşarken dünyanın en bahtiyar insanıydım Hayat o zamanlar beni yaşatırken şimdi aynı hayat yavaş yavaş öldürüyor beni Hatırlıyor musun seninle konuşurken sahile iner esen meltemle dalgaların sesiyle karışan sesini dinlerdim Dünyanın en güzel şiirinin en güzel mısraları gibiydi sesin Şimdi ne deniz ne esen rüzgâr keyif veriyor bana Şunu anladım Bana huzuru veren ne denizmiş ne de rüzgâr Bana huzuru veren sendin sesindi O ses var ya İçime huzurla dolan o en güzel ses Ben o sesi yitirdim Ve o sesle birlikte kendimi de Geçenlerde yaşlı yorgun bir teyze gördüm Sahil kenarında oturmuş sessizce denizi izliyordu Dikkatimi çekti ama bir şey demeden geçip gittim Ertesi gün yine oradaydı Aynı yerde aynı hâlde Bu sefer dayanamadım oturdum yanına Iyi misiniz diye sordum Gözlerini denizden ayırmadan cevap verdi İyi olmayalı yıllar oldu Ne kadar ağır bir cümleydi bu Durakladım Bir şey diyemedim Sonra toparladım kendimi Ne oldu Sizi yıllardır iyi olmaktan alıkoyan şey nedir diye sordum Bu kez durdu Ama gözleri hâlâ denizdeydi Sanki oradan birini bekliyordu Bir süre sonra sessizliğini bozdu
Şiir
herkese selam burda ne ünlü olmak istiyorum ne takipçi peşindeyim sadece birinin beni görmesini istiyorum onun duyması bilmesi yeter nefesim daralıyor içim acıyor görsün diye burdayım lütfen paylaşın belki bir umut olur
Şiir
Ben artık bittim öldüm yürüyen bir cesset oldum bir sözüne muhtaç oldum
Edebiyat