Dünyadaki herkesi kıskanıyorum biliyor musun
Onlar bile benden daha yakın sana
Onlar bile seninle konuşabiliyor
Gülüşünü görebiliyor
Sesini duyabiliyor
Yanında oturup uzun uzun sohbet edebiliyor
Ben bunların hiçbirini yapamıyorum
Ne gülüşünü görebiliyorum
Ne sesini duyabiliyorum
Sadece bekliyorum
Belki bir gün geldim dersin diye
Belki nasılsın dersin diye
Ama sensiz nasıl iyi olabilirim ki
Bugün yine halana yazdım
Önce bayramını kutladım
Sonra dedim ki acaba arar mı
Burada değil dedi
Anneannesine gitti
Ama aramaz muhtemelen dedi
Gözümden yine yaşlar süzüldü
Olsun dedim
Eğer konusu açılırsa ve sorarsa
Ona hala beklediğini söyleyin dedim
Ve hep bekleyeceğim